Swoją przygodę z pracą z dziećmi zaczęłam pracując w żłobku. To wtedy poczułam, że praca z dziećmi sprawia mi dużą przyjemność i, że to właśnie nauczycielem chciałabym zostać. Pracując później przez kilka lat w przedszkolach oraz w szkole w oddziale przedszkolnym jako pomoc nauczyciela, rozpoczęłam studia pedagogiczne w WSPiA (Wyższej Szkole Pedagogiki i Administracji) w Poznaniu. Ukończyłam studia licencjackie na kierunku EPiW (Edukacja Przedszkolna i Wczesnoszkolna). Studiując pedagogikę oraz pracując w tym czasie jako pomoc nauczyciela wiedziałam, że to przedszkole będzie miejscem mojej pracy. Od tego momentu pracuje w Motylarni 😉
W pracy z dziećmi ważne jest dla mnie doświadczanie, poznawanie przez działanie. Dużą wagę przywiązuje również do ich bezpieczeństwa oraz indywidualnych potrzeb.
Ze względu na swoje zamiłowanie do sztuki i kultury bardzo lubię prowadzić z dziećmi zajęcia plastyczne, które rozwijają ich kreatywność, pozwalają na odkrywanie świata poprzez kolor, fakturę oraz emocje, które towarzyszą tym działaniom.
Każdy dzień w pracy z dziećmi jest dla mnie nowym doświadczeniem.
Myślę, że dla dzieci najważniejsza jest nasza obecność, czas który im ofiarujemy jako dorośli. Czasem wystarczy po prostu ,,być” aby poczuły się zaopiekowane oraz bezpieczne.
Jestem osobą wrażliwą, empatyczną i otwartą na drugiego człowieka, co uważam za istotne w pracy z dziećmi. Staram się zawsze być pozytywnie nastawiona i z dobrą energią zaczynać dzień. Uwielbiam naturę, rośliny i wszelką sztukę. Jestem fanką malarki Fridy Kahlo, której twórczość i styl jest dla mnie inspiracją. Wolny czas lubię spędzać aktywnie – spacery, rower, zajęcia fitness oraz, spotkania z przyjaciółmi. Nie pogardzę też ciekawą książką oraz muzyką.
Absolwentka UAM w Poznaniu w zakresie wychowania przedszkolnego i nauczania początkowego. Ukończyła Studia Podyplomowe w Poznaniu na UAM Zarządzanie placówkami oświatowymi, w Warszawie na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej Kształcenie integracyjne oraz w Collegium Civitas Porozumienie bez Przemocy według Marshalla B. Rosenberga. Absolwentka Akademii Trenerów Empirii. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi w przedszkolu i szkole podstawowej, również w klasach integracyjnych oraz budowaniu i wspieraniu zespołów opartych na wzajemnym szacunku, współpracy, zaufaniu. Prowadzi warsztaty i szkolenia z komunikacji, rozwiązywania konfliktów i rozwoju osobistego dla nauczycieli, rodziców i dyrektorów placówek oświatowych. Wiedzę i doświadczenie zgłębia i zgłębiała pod okiem czołowych polskich trenerów NVC – m.in. Agnieszki Pietlickiej, Magdaleny Wegner, Agnieszki Rzewuskiej – Paca, Aleksandry Bagińskiej, Anny Mills, Magdaleny Sendor, Joanny Berendt. Na co dzień uważnie i z odwagą przygląda się do czego zaprasza ją życie.
Jestem absolwentką Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, gdzie ukończyłam studia magisterskie na kierunku pedagogika resocjalizacyjna i penitencjarna. Posiadam przygotowanie pedagogiczne do pracy na stanowisku wychowawcy oraz innego pracownika pedagogicznego. Wiedza i umiejętności zdobyte w trakcie studiów pozwalają mi z pełnym przekonaniem podejść do kwestii wychowania, zwłaszcza w kontekście roli, jaką pełni rodzina w rozwoju człowieka oraz w kształtowaniu relacji międzyludzkich.
Swoją zawodową drogę w Zwierzolandzie rozpoczęłam jako pomoc nauczyciela, gdzie nabyłam niezbędne doświadczenie w pracy z dziećmi, doskonaląc jednocześnie cierpliwość i empatię w obliczu dziecięcych problemów. Z początkiem grudnia 2018 roku objęłam stanowisko sekretarza trzech przedszkoli należących do Fundacji Ogólnopolskiego Operatora Oświaty, gdzie mam zaszczyt wspierać organizację i koordynować działania na poziomie administracyjnym, by zapewnić jak najlepsze warunki dla rozwoju dzieci.
Jestem również aktywnym uczestnikiem szkoleń z zakresu porozumienia bez przemocy, co pozwala mi jeszcze bardziej angażować się w ideę współpracy i wspierania pozytywnych relacji międzyludzkich w przedszkolu. Dzięki tym szkoleniom jestem w stanie lepiej komunikować się z dziećmi, rodzicami oraz zespołem, tworząc przestrzeń opartą na zrozumieniu i szacunku.
Prywatnie jestem spełnioną mamą trójki dzieci, dla których staram się być źródłem bezwarunkowej miłości i wsparcia. Moim celem jest, aby moje dzieci, wkraczając w dorosłość, miały poczucie bezpieczeństwa, niezależnie od okoliczności, i wiedziały, że zawsze mogą liczyć na moją pomoc.
Jako osoba otwarta na drugiego człowieka, ciekawa świata i zawsze gotowa do niesienia pomocy, wierzę, że kontakt z ludźmi, dobra książka i odrobina czekolady to klucze do mojego osobistego szczęścia. Moją życiową dewizą jest: „To, czego nie zmieniasz, to wybierasz”.
Jestem absolwentką Pedagogiki Wczesnej Edukacji z Terapią Elementarną na Wydziale Nauk Edukacyjnych im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Od kiedy pamiętam chciałam pracować z dziećmi. Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobyłam jako animator na różnych przyjęciach urodzinowych dla dzieci, później brałam udział w wolontariacie jako opiekun na feriach zimowych. Z pracy z najmłodszymi od zawsze czerpię wiele radości oraz satysfakcji. Mam głowę pełną pomysłów i dużo energii do działania. Staram się znaleźć wyjście z trudnych sytuacji. Nie boję się pracy i lubię wyzwania. Jestem osobą, która nie unosi się dumą, ale za to chętnie słucha rad i traktuje je jako wskazówki do rozwoju. Staram się nawiązywać dobre relacje z rodzicami moich podopiecznych. Uważam się za osobę kreatywną a swoje obowiązki wykonuję sumiennie. Posiadam też zdolności plastyczne oraz muzyczne, które uważam za bardzo przydatne w pracy z dziećmi. Postrzegam siebie jako osobę życzliwą, empatyczna i z pozytywnym podejściem do ludzi.
W czasie mojej pracy w przedszkolu miałam okazję nabrać sporo doświadczenia. Przygotowywałam wiele materiałów do swoich zajęć, nabrałam sporo praktyki podczas prowadzenia zajęć, zorganizowałam kilka wizyt gości, ekspertów dla naszego przedszkola, wprowadziłam wiele innowacyjnych gier dla dzieci, pomagałam w przygotowaniach do różnych przedstawień w przedszkolu. Brałam udział w wielu szkoleniach takich jak: Terapia ręki, pedagogiki freblowskiej oraz wielu innych. Od zeszłego roku zaczęłam prowadzić zajęcia Korekcyjno-kompensacyjne dla dzieci. Pozwala mi to dodatkowo rozwijać swoje umiejętności oraz zdobyć doświadczenie w pracy indywidualnej z dziećmi. W dalszej karierze planuję studia podyplomowe z Logopedii. Swoje zajęcia prowadzę w koncepcji Planu Daltońskiego oraz porozumienia bez przemocy Marshalla Rosenberga. Uwielbiam spędzać z dziećmi czas na świeżym powietrzu. Moim pedagogicznym autorytetem jest Helen Parkhurst.
Ukończyłam jednolite studia magisterskie na kierunku psychologia (specjalność wspierania rozwoju i rodziny) na Uniwersytecie Łódzkim.
Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobyłam w trakcie zajęć i praktyk podczas studiów oraz w trakcie pracy jako lektor języka angielskiego. Z pracy z najmłodszymi od zawsze czerpię wiele radości oraz satysfakcji. Mam głowę pełną pomysłów i dużo energii do działania.
Jedną z moich największych pasji jest oczywiście psychologia – w szczególności psychologia rozwojowa oraz międzykulturowa. Poza tym uwielbiam uczyć się języków obcych. Aktualnie przygotowuję się do egzaminu certyfikującego z języka japońskiego.
Jestem magistrem pedagogiki specjalnej ze specjalnością: Logopedia Kliniczna. Oprócz kwalifikacji zawodowych nabytych podczas studiów, ukończyłam dodatkowe kursy m.in. z zakresu integracji sensorycznej, CAPD oraz terapii miofunkcjonalnej.
Swoją terapeutyczną przygodę rozpoczęłam poprzez zdobywanie doświadczenia na praktykach w wielu placówkach pedagogicznych i medycznych na terenie Wielkopolski. Następnie miałam zaszczyt szlifować swoje umiejętności na stanowisku logopedy oraz pedagoga specjalnego w przedszkolach na terenie Poznania. Obecnie nie wyobrażam sobie innej drogi zawodowej, niż praca z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Ich małe sukcesy- to dla mnie motor do działania.
Moją największą pasją są podróże. Uwielbiam uczyć się nowych języków, poznawać ludzi, ich zwyczaje i kulturę. W wolnych chwilach zajmuję się także grafiką komputerową, co często wykorzystuję w swojej terapeutycznej pracy- projektując autorskie pomoce i pakiety logopedyczne
Ponad 10 lat swojego życia zawodowego spędziłam w pracy korporacyjnej, gdzie zajmowałam się przede wszystkim kontaktami z tzw. trudnym klientem. Wszystko uległo zmianie gdy na świecie pojawiły się moje dzieci – to wtedy przewróciłam swoje życie do góry nogami i rozpoczęłam pracę z najmłodszymi. Już po krótkim czasie byłam pewna, że praca z dziećmi jest tym co chcę robić w życiu.
Jestem osobą uśmiechniętą, ambitną oraz otwartą na kontakt z człowiekiem zarówno z tym młodszym, jak i z tym trochę już starszym. Do swojej pracy podchodzę z profesjonalizmem i stawiam na ciągły rozwój oraz podnoszenie kompetencji, aby sprostać zmianom zachodzącym wokół nas.
Wykształcenie:
– studia magisterskie na kierunku Stosunki międzynarodowe specjalność Handel międzynarodowy,
– studia podyplomowe na kierunku Wychowanie przedszkolne i wczesnoszkolne z przygotowaniem pedagogicznym,
– studia podyplomowe na kierunku Pedagogika Montessori – edukacja i terapia przedszkolna.
– studia podyplomowe na kierunku Organizacja i zarządzanie oświatą.
– Terapeuta ręki.
– uczestnik licznych warsztatów NVC – Porozumienia bez przemocy, szkoleń oraz webinarów m.in. z zakresu pedagogiki Froebla czy Planu daltońskiego.